BARAJUL BICAZ

BACĂU-BICAZ-BACĂU 180KM
 O saptamana mi-a luat sa mă hotarasc sa fac acest traseu . Peste 100 km simţeam o jenă la genunchiul drept dar nu îmi făceam probleme ca nu as putea ajunge .
  22 august ora 06:30 buna dimineaţa Bacău ! Am plecat mai devreme ca sa fiu sigur ca nu mă prinde întunericul în cazul unor probleme . Cei de la meteo au anunţat ca încep ploile si furtunile , după ce au fost nişte călduri insuportabile .

BACĂU-PIATRA NEAMŢ dus-întors 120 km

Drumul Bacău-Piatra Neamţ e un drum fără diferente de nivel prea mari asa ca solicitarea e mai mult de rezistenta fizica pe cei 120 km . Nu am rezistat tentaţiei , mai ales după drumul la Moinesti care are si cateva pante mai mari , sa nu vad si Piatra Neamţ pe bicicleta .

BACĂU MOINESTI dus-întors 100 km


Zona Moinesti - Comanesti nu o cunosc prea bine de aceea gandul ca voi putea merge pana la Moinesti pe bicicleta , si în asa fel sa ating limita celor 100 km , mi s-a părut cea mai buna idee .
  Cand am plecat din Bacău aveam un vanticel tare sacaitor din fata . Faptul ca mergeam pe un traseu nou pentru mine , mă făcea sa trec mai uşor peste asta . Primul pas mai greu a fost urcarea serpentinelor de la Grigoreni , asta si din cauza ca mi-a sărit lanţul de cateva ori , dar în rest drumul a fost o plăcere .

BACĂU ROMAN

BACĂU ROMAN dus-întors 90km
Mai mereu mă gandeam care ar fi limita mea . Desigur ca nu puteam afla răspunsul atunci , dar puteam sa-mi fac o idee din încercări . Una dintre ele a fost traseul Bacău - Roman . Mi se părea destul de lung dar si numai bun pentru o tentativa si poate si o reuşită .

BACĂU BUHUSI dus-întors 56 km

  Am avut ceva probleme la bicicleta , reglajele si reparaţiile mi le fac singur si intr-o zi , pe cand făceam proba la bicicleta , după ce o reglasem , am plecat spre Buhusi dar la intersecţia cu varianta spre Margineni trebuia sa fac stanga si sa vin pe traseul ştiut . Pe drum mă tot gandeam "dar dacă..." si ajungand la intersecţia respectivă nu am mai virat stanga ci am mers direct spre Buhusi . Pedaland mă gandeam ce voi face dacă nu pot ajunge , dacă voi obosi , etc. Între timp treceam prin satele care le ştiam prea bine din drumurile făcute cu maşina . La ieşirea din satul Lespezi se vede oraşul Buhusi . Asta a fost momentul cand am zis ca sigur ajung si ca nu am cum sa ratez tura asta . Si asa a si fost . Am făcut un popas si am parcurs drumul de întoarcere . Cei 56 km ai traseului , făcuţi într-un tip relativ scurt , mi-au dat curaj sa mă gandesc la drumuri mai lungi dar si la gandul ca unul din "noi", eu sau bicicleta va ceda candva .
   După cum se ştie dintr-o remarcabilă reclamă , adaptabila la diferite cazuri : "bicicleta mea de nepretuit...pentru restul e un anume card" am început sa mă gandesc la o "actualizare" a  bicicletei . Între timp au fost introduse si nişte reglementări privind bicicliştii si bicicletele pe drumurile publice asa ca a trebuit , vrand sau nu . Eu preferam ca bicicleta sa fie cat mai uşoară , aproape fără nimic pe ea , dar după noile reglementări nu aveam de ales . 
   Tot în acea perioada a avut accident un cunoscut de-al meu si casca îi salvase viaţa , tocmai de aceea casca a fost unul dintre primele "accesorii" care le-am achizitionat si folosit în turele următoare .