ANTENA BUHOCI-LACUL BIBIRESTI

Distanţa : 50 km
Diferenta de nivel : 570 hm
Timp pedalat : 4 ore
Observaţii : traseul nu e marcat , si uneori se poate greşi ruta de urmat . De aceea e recomandat persoanelor cu minime experienţe de orientare si mountain-biking .

Traseul trece prin satul Buhoci și urca ruta clasică , spre pantele pe unde se traversează spre Bibiresti . Chiar în vârful pantei se virează la stânga pe un drum de carute, destul de vizibil , dar care , în continuare , după aproximativ un kilometru , aproape ca dispare pe unele locuri . Ideea e , în mare : se urmăreşte drumul fără a vira la stanga sau la dreapta pe intersecţiile  ce apar din loc in loc , pana se ajunge la antene . Din unele locuri se pot vedea antenele , de fapt e una singura și niște stâlpi , și asta ajuta la orientare . Urcuşul alternează cu coboratul si cu împinsul bicicletei .
  După ce se trece partea de traseu ce se parcurge prin pădure , de fapt ceea ce a a mai rămas din ea , se începe urcuşul dealului . În dreapta se vede un drum ce brăzdează dealul , dar nu e cel care ne interesează pentru ca duce în sat . Ca repere sunt antenele si doua grupuri de bolovani , ce se pot vedea uneori . Se mai parcurge o porţiune de pădure , se trece pe langa bolovani , si se apuca drumul ce urca în deal care ne scoate langa antene .
 Traseul continua prin sat , Botesti si Garla Anei , spre iazul Bibiresti , dar se poate întoarce pe acelaşi drum , în caz ca nu e timp sau alte probleme . Urmează coborârea ce traversează tot satul pe drumul pietruit , unde sunt si unele izvoare , și aproape de panta ce urca spre Ungureni , capătul satului Garla Anei , la pod , se virează la dreapta . Se merge pe malul lacului pana la intersecţia cu drumul spre Buhoci de unde traversând dealul se ajunge la Bacău . Știu ca știe toată lumea , dar o sa repet: a se evita crengile cu spini în general cele de salcâm, care sunt destule prin zona asta unde se taie cam haotic, a nu se pleca fără camera de rezerva potrivita și pompa, și dacă se poate benzi antipana.