LACUL BIBIRESTI

 BACĂU-IAZUL BIBIRESTI-BACĂU 
Punct plecare : Bacău
Punct trecere : Buhoci
Distanţa : 45 km
Diferenta de nivel : 400 hm
Timp pedalat : 2 ore 15 minute
Observaţii : -


Poveştile pescaresti sigur includ în ele si iazul de la Bibiresti . Eu nu le cunosc , si nu am auzit de ele , nu practic pescuitul , dar mai mult ca sigur exista . Eu am auzit de acest iaz , chiar am trecut pe langa el de mai multe ori , dar niciodată nu m-am oprit sa îl vad . Am ajuns la el azi , din intamplare , plecand de acasă fără o ţintă anume .
  Traseul urmează şoseaua naţională ce merge la Vaslui , iar la intersecţia cu drumul spre Buhoci se face la dreapta pe o şosea numai buna pentru pedalat , nu doar pentru ca e asfaltata exemplar , dar la anumite ore nu e foarte circulata ceea ce sporeşte plăcerea pedalatului . Drumul trece prin comuna Buhoci , iar la monumentul eroilor din primul război mondial se virează la stanga de unde se începe si urcarea . Drumul e asfaltat bine si spre norocul tuturor s-a menţinut bine în anotimpul rece si cel ploios . Pantele au înclinaţii care pot pune în dificultate pe unii , dar cu rapoartele juste se pot urca fără probleme . După acest urcuş urmează coborarea înspre Bibiresti . La intrarea în sat , înainte de izvor , pe parteaa stanga este un drum în urcare , pietruit care urmează malul stang al lacului . Este un drum care merge spre capătul lacului dar sunt valurele din 20 în 20 cm si face destul de neplăcută deplasarea . Eu am mers pana la jumătatea iazului si m-am întors .
   Întoarcerea se face în sens invers pe acelaşi drum , binenţeles cu urcarea si coborarea de pe dealul de la Buhoci .
 Harta si graficul altitudinilor traseului AICI

Route 2728417 - powered by www.bikemap.net