DEALU MARE

BACĂU-DEALU MARE-BACĂU 
Punct de plecare : Bacău
Punct de trecere : Dealu Mare
Distanţa : 21 km
Diferenta de nivel : 270 hm
Timp pedalat : -
Observaţii : -

Dealurile din jurul oraşului Bacău oferă locuri si privelisti extraordinare . Dealul Măgura e unul din aceste locuri . Sunt multe drumuri forestiere , poteci , cărări , si asta la doar cativa kilometri de oraş . Eu am fost de mai multe ori , si voi merge cu multă plăcere si de acum încolo . Consult mereu harta si vad unele posibile trasee , si de cele mai multe ori abia aştept sa le parcurg . Unul dintre ele e sa trec prin Dealu Mare venind de la Măgura "peste deal" .
   Urcuşul de la Măgura , l-am parcurs în ultima săptămîna de cateva ori , si îmi respect regula de a nu scădea viteza sub 20 kilometri la ora . Cu 50 metri înainte de Măgura Verde , este un drum la stanga , pe care nu îl văzusem , chiar dacă am fost de multe ori pe acolo . Am intrat pe el si se parcurge uşor , binenţeles după ce marea parte de urcuş s-a făcut deja . E un drum nici măcar pietruit , ce merge pe unele locuri , paralel cu cel european . Se ajunge la o intersecţie cu cel care vine din alt sat si probabil ajunge la şosea . Încă o scurta urcare pana ce se iese din pădurice si de unde se vede foarte bine oraşul . Cand am fost eu era cam rece , pentru ca bătea vantul dar tare mi-as fi dorit sa mai stau . Dar sigur voi mai ajunge pe aici sau/si prin apropiere .
  De coborat se coboară fără probleme dar trebuiesc si frane bune . La bicicleta mea , s-au uzat destul de bine sabotii , de la cateva ture , si va trebui sa îi schimb , probabil după încă o tură . Se trece prin sat după care se parcurge drumul spre Bacău . Personal , de fiecare data cand voi fi în zona , voi folosi aceasta ruta pentru întoarcerea în oraş .
  Pentru harta si graficul altitudinii următorul linkAICI

Route 2370871 - powered by www.bikemap.net