BACĂU BUHUSI dus-întors 56 km

  Am avut ceva probleme la bicicleta , reglajele si reparaţiile mi le fac singur si intr-o zi , pe cand făceam proba la bicicleta , după ce o reglasem , am plecat spre Buhusi dar la intersecţia cu varianta spre Margineni trebuia sa fac stanga si sa vin pe traseul ştiut . Pe drum mă tot gandeam "dar dacă..." si ajungand la intersecţia respectivă nu am mai virat stanga ci am mers direct spre Buhusi . Pedaland mă gandeam ce voi face dacă nu pot ajunge , dacă voi obosi , etc. Între timp treceam prin satele care le ştiam prea bine din drumurile făcute cu maşina . La ieşirea din satul Lespezi se vede oraşul Buhusi . Asta a fost momentul cand am zis ca sigur ajung si ca nu am cum sa ratez tura asta . Si asa a si fost . Am făcut un popas si am parcurs drumul de întoarcere . Cei 56 km ai traseului , făcuţi într-un tip relativ scurt , mi-au dat curaj sa mă gandesc la drumuri mai lungi dar si la gandul ca unul din "noi", eu sau bicicleta va ceda candva .
   După cum se ştie dintr-o remarcabilă reclamă , adaptabila la diferite cazuri : "bicicleta mea de nepretuit...pentru restul e un anume card" am început sa mă gandesc la o "actualizare" a  bicicletei . Între timp au fost introduse si nişte reglementări privind bicicliştii si bicicletele pe drumurile publice asa ca a trebuit , vrand sau nu . Eu preferam ca bicicleta sa fie cat mai uşoară , aproape fără nimic pe ea , dar după noile reglementări nu aveam de ales . 
   Tot în acea perioada a avut accident un cunoscut de-al meu si casca îi salvase viaţa , tocmai de aceea casca a fost unul dintre primele "accesorii" care le-am achizitionat si folosit în turele următoare .