BARAJUL BICAZ

BACĂU-BICAZ-BACĂU 180KM
 O saptamana mi-a luat sa mă hotarasc sa fac acest traseu . Peste 100 km simţeam o jenă la genunchiul drept dar nu îmi făceam probleme ca nu as putea ajunge .
  22 august ora 06:30 buna dimineaţa Bacău ! Am plecat mai devreme ca sa fiu sigur ca nu mă prinde întunericul în cazul unor probleme . Cei de la meteo au anunţat ca încep ploile si furtunile , după ce au fost nişte călduri insuportabile .
  07:30 buna dimineaţa Buhusi ! Ajung fără prea mult efort . Un popas scurt la locul obişnuit si din nou la drum . Nu ştiu ce temperatura e , dar pare ideală pentru pedalat . Chiar nu îmi dădeam seama cum treceau kilometrii . Îmi luasem vitezometrul , si îmi arăta cum se "marcau". Între timp mă gandeam ce se va întîmpla dacă se defectează ceva la bicicleta , dacă va ploua , nici nu voiam sa mă gandesc la vreun accident . Adevărul e ca nu aveam prea multe alternative .
  09:30 buna dimineaţa Piatra Neamţ ! Excelent ! Nici în cele mai optimiste planuri nu putea fi asa bine . Oricum simţeam nevoia de un popas pentru ca eram transpirat , pentru ca seaua îşi făcea de cap , setea , dar cel mai important pentru picioare . Am oprit cateva minute la vreo 10 km de Piatra Neamţ . Din Piatra Neamţ , drumul spre Bicaz nu e cel ideal de mers cu bicicleta dar cu multă atenţie se poate ajunge la destinaţii fără evenimente nedorite . Cu cat mă apropiam mai mult de Bicaz îmi veneau în minte amintirile cum mergeam cu maşina dar niciodată nu gandisem ca voi ajunge pe acolo pe bicicleta .
  11:30 buna ziua Bicaz ! După cateva curbe si cateva pante am ajuns si în Bicaz . Un mic popas si cateva cumparaturi si am plecat spre baraj . Am mai mers cativa kilometri si plănuiam sa fac o pauza  mai lungă , dar fiind totul îngrădit si tot felul de avertismente m-au determinat sa mă întorc în Bicaz si sa încep drumul de întoarcere cu gandul sa găsesc un loc mai bun , unde sa opresc măcar un sfert de ora . Si bine am făcut . M-am oprit pe malul apei si chiar m-am băgat în apa . Am stat în jur de 25 minute dar gandul ca am mai bine de 80 km de pedalat nu mi-a dat pace . La intrarea în Piatra Neamţ am simţit ca ceva nu e în regula cu genunchiul drept . La început o durere mai slabă dar am ajuns sa nu îl mai pot folosi la pedalat , îl ţineam pe pedala dar făceam ciclul doar cu piciorul stang . Asta m-a ingrijorat din cauza ca nu voiam sa ratez tura asta . Am făcut mai multe popasuri si am exersat tot felul de pedalari . Cea care îmi dădea voie sa continui drumul cu cel mai mai efect asupra genunchiului a fost pedalatul cu calcaiul . Incomoda , dar mă făcea sa înaintez .
  Despre cum am ajuns în Bacău în seara aceea nu îmi amintesc chiar totul . Ştiu ca atunci cand am coborat de pe bicicleta picioarele făceau aceeaşi mişcare de padalare . După 2 zile încă mă durea genunchiul , dar tot am fost la Buhusi , dar mainile mai exact mana dreapta mă doare si acum la aproape o săptămîna de la eveniment ...