BACĂU ROMAN

BACĂU ROMAN dus-întors 90km
Mai mereu mă gandeam care ar fi limita mea . Desigur ca nu puteam afla răspunsul atunci , dar puteam sa-mi fac o idee din încercări . Una dintre ele a fost traseul Bacău - Roman . Mi se părea destul de lung dar si numai bun pentru o tentativa si poate si o reuşită .
De la cel care cu cateva luni în urma se plimba prin centrul oraşului cu bicicleta , pana la a avea pretenţia de a pedala aproape 100 km e o mare diferenta . De asta cand am plecat spre Roman nu eram prea convins de reuşită . E o şosea foarte buna cu aproape doua benzi pe sens , pe care se respecta viteza de circulatie în localitati dar totuşi e un drum european , si în afara localitatilor se circula destul de repede , si trebuie ţinut cont de curenţii de aer pe care îl fac camioanele la viteze mari . Oricum am realizat ca pentru unii oameni oricat de mari si late ar fi străzile ei tot nu au loc de biciclişti chiar dacă acestia merg aproape de marginea şoselei .
  Eram încantat de noul traseu si după ce am făcut primii 20 kilometri am avut senzaţia ca voi reuşi . Si în alte ture am avut probleme cu seaua dar acum chiar ca îmi făcea probleme mari . Nu ştiam cum sa o mai fixez ca efectul ei sa fie cat mai mic . Mansoanele ghidonului si ele îmi făceam probleme , de fapt mă dureau asa tare mainile de parcă pedalasem cu ele . După mai mulţi kilometri am văzut oraşul . M-am oprit la intrarea în oraş mai exact pe malul raului Moldova dar din cauza ca nu era nici un pic de umbra am plecat destul de repede , binenţeles după ce am făcut nişte poze .
   Nu ar fi fost rău sa mai stau sa mă mai odihnesc dar faptul ca ajunsesem , dar si ca trebuia sa fac drumul înapoi m-a determinat sa plec . De obicei prima parte , adică dusul , încerc sa o fac cat mai repede . Partea doua , întorsul , vreau sa o fac la fel de repede dar dacă trebuie sa mai fac vreun popas nu e nici o problema , si binenteles , sa mai fac si nişte poze din cand în cand . De data asta presimţeam ca o sa fac multe poze la întoarcere...
  Cu seaua foarte înclinată , mainile mă dureau de nici nu mai ştiam cum sa le tin pe ghidon am ajuns într-un sfarsit la Bacău . Faptul ca am reuşit a fost extraordinar dar mi-am zis ca nu mai plec la drum lung fără pantaloni cu protecţie si mansoane mai ergonomice .