PADUREA RUNC

BACĂU-BUHUSI-RUNC-RACOVA-CARLIGI-BACĂU 
Punct plecare : Bacău
Punct trecere : Runc
Distanţă : 78 km
Diferenta de nivel : 400 hm
Timp pedalat : 5 ore
Observatii : aproximativ 30% din traseu e pe E85 de aceea e recomandat persoanelor cu experienţă , si varsta peste 18 ani .
  Ruta Bacău Buhusi e favorita mea , pentru marcajele laterale de pe partea carosabila . Prin aceste marcaje ramane aproximativ un metru de asfalt pe aproape toata lungimea drumului numai bun pentru biciclete .
   Drumul pana la Buhusi , si după aia la Runc , e asfaltat , dar de la intrarea în pădure urmează drumul pietruit . Trecand pe langa fosta tabără Runc , drumul se intersectează cu un drum forestier , binenţeles inchis cu barieră . E o adevărată plăcere de a parcurge acest drum si se merită pe deplin venirea din Bacău . Eu am prins si ploaie , de fapt ploaia pe mine dar nu m-a făcut sa-mi para rău nici măcar o secundă.
  Ajuns în Racova , aveam de gand sa mă întorc în Bacău pe drumul naţional pe care venisem , dar am decis sa continui în sensul opus , din Racova , cu intenţia de a mă intersecta , si a mă întoarce pe drumul european ce vine de la Roman la Bacău . Nu cunoşteam zona si nu ştiam cum voi ajunge dar faptul ca după ploaie a ieşit soarele , si părea ca vremea se stabilizeaza , m-a determinat sa aleg aceasta varianta .
  După cateva curbe în urcare , si o pădurice , se ajunge la nişte ferme ,.după care din nou peste dealuri , pe drumul pietruit , prin satele Izvoare si Carligi . Drumul nu e dificil si din unele locuri se poate vedea Valea Bistritei , de o parte , si Valea Siretului de cealaltă , cu toate localităţile lor . Mare parte din drum e pietruit si satele sunt cele tipice , în care probabil doar cei din administraţie au o situaţie economică mai buna .
  După ce m-am intersectat cu E85 a fost ca o cursa . Am pedalat fără încetare pe un drum asfaltat fără cusur , si nu am idee în cat timp am parcurs cei 22 km dar nu cred ca a durat foarte mult .
  Obosit , murdar de noroi , si eu si bicicleta , ud , de la ploaie si transpiraţie dar mulţumit am ajuns si acasă după o plimbare excelentă .
HARTA SI GRAFICUL ALTITUDINILORAICI






Route 2323752 - powered by www.bikemap.net