CAPELA SUHARD MAGURA

BACĂU-MAGURA-CAPELA SUHARD-LUIZI CĂLUGARA-BACĂU 
Punct de plecare : Bacău
Punct de trecere : Măgura
Distanţa : 26 km
Diferenta de nivel : 340 hm
Timp pedalat : -

Observaţii : verificare stare tehnica bicicleta in special franele .
Azi cand am ieşit cu bicicleta , îmi propusesem sa ajung neapărat pe partea cealaltă hotelului Magura Verde , unde este o construcţie albă ca o bisericuta mica . Atunci nu ştiam cum se numeşte . La întoarcere , de pe Google Maps am văzut ca e capela Suhard . Nu am mai fost pe acolo si nu ştiam cum pot ajunge , dar întîmplarea face ca am găsit un pădurar în parcarea hotelului si mi-a explicat cum si pe unde sa merg . Bine ca am cerut informaţii ca eu aveam un plan mult diferit pentru a ajunge acolo .
  Am continuat încă doi kilometri jumătate pana la o clădire care la data asta încă e în construcţie , se pare ca va fi un hotel . Drumul trece prin dreapta ei si nu e nici măcar pietruit . Eu abia aşteptam sa urc cat mai repede si sa ajung cat mai sus pe deal . Sunt unele pante pe care simţeam cum îmi patineaza roata ca si cum nu mai avea aderenţa , dar merita pe deplin efortul . Am ajuns pe deal si într-adevăr panorama e spectaculoasa .
  Marea parte de timpul stat acolo mi l-am petrecut fotografiind ca si cum as fi vrut sa inmagazinez totul , ca si cum după aia se trăgea cortina si nu mai puteam revedea spectacolul . Oricum nu puteam sta prea mult pentru ca bătea vantul si nu eram prea bine echipat . Cat de curand o sa revin .
  La întoarcere , prin Luizi Calugara , m-a sunat un prieten pentru o tură la Trebes . Binenţeles ca nu puteam refuza . Dar asta e o alta poveste de fapt nu e nici un fel de poveste . Eram noi trei si între timp au mai venit doi biciclişti , si de asta bănuiesc ca e o ruta uzuala , pe care probabil doar eu nu o cunosc , ca nu prea am ce noutăţi spune eu . Oricum superb . Un traseu ce merită făcut .
HARTA SI GRAFICUL ALTITUDINILORAICI