CHETRIS-TAMASI-BUHOCI

BACĂU-CHETRIS-TAMASI-BUHOCI-BACĂU 
Punct de plecare : Bacau
Punct de trecere : Galbeni
Distanta : 44 km
Diferenta de nivel : 70 hm
Timp pedalat : -
Observatii : -
  Cand am plecat din Bacău ştiam doar direcţia de mers , spre Nicolae Bălcescu . Traseul trece prin oraş si continua pe E85 care totuşi e un drum european unde maşinile trec în viteza . Era cam sacaitor si voiam ceva mai liniştit tocmai de asta după Nicolae Bălcescu am virat la stanga spre Chetriş cu gandul de a ajunge la Buhoci si după aia la Bacău
 Nu e un traseu spectaculos dar pentru cineva care vrea o cursa de şosea e foarte bun . Pentru mine era ceva nou , necunoscand aceasta zona . Drumul trece prin diferite sate care nu cred ca s-au schimbat prea mult în ultimii 15-20 ani . Se poate merge destul de rapid , cu unele excepţii , drumul e bun . Eu nu m-am grăbit si am încercat sa fac cat mai multe poze .
  O menţionare : dacă merge cineva duminica după amiază îmbrăcat în negru , nu contează ca sunt pantaloni scurţi si tricou si cu cască pe cap si ochelari de soare , va fi salutat de pustii de 7-10 ani cu "saru'mana părinte" si nu unul singur . Pe mine mă distrează de fiecare data cand îmi amintesc .
HARTA SI GRAFICUL ALTITUDINILORAICI